nedeľa 27. mája 2012

Kuskus s mäsom na sladko :-)

Kombináciu sladké - slané mám rada, nebránim sa tomu. Nedávno takto varila aj Táňa z des fragments (má exotické chute veľmi rada). A keďže som bola sama doma, mohla som si to dovoliť ;-)


Kuracie prsia som nakrájala na soté a zmarinádovala s agáve, sezamom bielym a čiernym, hrozienkami a niekoľkými zrnkami hrubej soli. Premiešala a nechala asi 15 minút postáť. Zatiaľ som si pripravila kuskus, zaliala som prevarenou vodou, zakryla a nechala postáť 10 minút. Potom som ho premiešala. Na panvici na troche olivového oleja som prsia osmahla. Zmiešala s kuskusom, nakrájaným pomarančom a pár zrnkami hrubej soli. Polievku som si pripravila z domácej paradajkovej šťavy od mojej maminky, pridala som cukor, doma sušený tymián, mletú škoricu, nastrúhala syr a podávala som.


Do kuskusu som si pridala aj lístky čerstvej mäty. Táto kombinácia mi veľmi chutila. Keď som sa zakusla do zrnka soli spolu so sladkým pomarančom, hmmm... ;-)  Naložila som si dvakrát.

Dobrú chuť :-)











































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára