streda 16. mája 2012

Špargľový krém :-)

Rozhodla som sa, že si urobím špargľový krém podľa receptu, ktorý som získala na Dňoch špargle

http://laskanatanieri.blogspot.com/2012/05/dni-spargle-v-bratislave-10-12052012.html

Veľmi mi chutil, bol priam dokonalý. Keďže som ho varila iba pre seba, pripravila som ho z 1/2 dávky.

500g bielej špargle umyjeme, očistíme a nakrájame na menšie kúsky. Spolu s jednou nakrájanou cibuľou orestujeme, zalejeme 1dl bieleho vína, 2,5dl zeleninového vývaru a necháme asi 15 minút variť. Potom spolu zmixujeme (nemám až tak výkonný ponorný mixér, ale kúsky špargle mi v kréme vôbec neprekážali, práve naopak), pridáme 250ml smotany na šľahanie 33% a krém je hotový :)

Môžeme podávať napr. s krutónmi, ale aj so syrovými zapekanými jednohubkami.
Dobrú chuť :-)












































2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Budem rada, ak dáte vedieť, či chutil. Ja ho pripravujem viac menej pravidelne, veľmi nám chutí :-)

      Odstrániť