nedeľa 27. mája 2012

Včerajšie popoludnie :-)

Príjemne kultúrne unavení a mne sa veľmi variť nechcelo, ale jesť musíme, však? ;-)


Po príchode domov sme sa vzpružili vitamínovým nápojom. Pomaranč, fenikel, olivový olej, citrón, limetka, mäta a hnedý cukor rozmixovaný s mätou (mám v chladničke, keď potrebujem vyberiem) a voda.


Na Zdravie! :-)


Očistila a nakrájala som mrkvu, petržlen, zemiaky, jemne pokvapkala olivovým olejom a dala piecť. Neskôr som pridala šampiňóny, cuketu a doma nasušený rozmarím a tymián. Nesolila som ani po dopečení. Snažíme sa s dcérou veľmi málo soliť či vôbec nesoliť (hoci niekedy sa to nedá) a vychutnávať sa tak prirodzenú chuť pokrmov. K tomu som pripravila šalát z paradajok, s tekvicovým olejom a opraženými slnečnicovými a podrvenými tekvicovými semienkami.


Dostala som chuť na sladké a doma nič okrem cukru :-D Tak som ho skaramelizovala a časť z neho vyliala na papier na pečenie a nechala stuhnúť. Do hrnca som naliala mlieko a nechala rozpustiť a potom zohriať. Karamel som polámala a mala ako cukríky a k tomu karamelové mlieko. A chuť na sladké bola zažehnaná respektíve uspokojená.


Deň sme ukončili asi 3-oj hodinovou hrou Scrabble, samozrejme za účasti Príručky slovenského pravopisu a samozrejme, že vyhrala Terka :-)




































































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára