sobota 9. júna 2012

Tofu guľky :-)

Na tofu guľky budete potrebovať:

biele tofu 1 bal.
2 banány
kokos strúhaný
agáve (podľa chuti)
Tofu nastrúhame, primiešame pomačkaný banán, vyšľaháme a podľa chuti pridáme agáve. Zo zmesi formujeme guľky, ktoré obalujeme v kokose. Zmes je jemnejšia, kokos som pridala aj do nej, lepšie sa tvarovali guľky a chutné to bolo tiež. Mne by sa tam hodili aj hrozienka. Z tejto dávky mi vyšlo asi 30 guliek.


Dobrú chuť :-)



Ps: pre korektnosť musím uviesť, že k receptu som sa dopracovala myslím na vareche.sk



































































2 komentáre:

  1. zaujímavý recept, páči sa mi to minimum ingrediencií a vyzerá to tak zdravo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Biba, ja mám klasické teda originál guľky Raffaello veľmi rada, ale aj tak sú na mňa sladkééé! Tieto tofu guľky sú sladké určite menej a sú aj zdravšie. Moja dcéra, ktorá je vegánka, ani nezistila (keď som jej dala chutnať), že je tam biele tofu :) Odporúčam vyskúšať. My s dcérou sme si už vymysleli aj vianočnú verziu ;-)

      Odstrániť