pondelok 2. júla 2012

Malinové osvieženie :-)

Povedala som si, že každý deň počas leta - urobím sebe a dcére nejaký mliečny "šejk". Kúpila som čerstvé maliny, jahody a aj medovku (okrem iných byliniek).

V chladničke som mala v krabičke už len 100ml náhradu smotany z mandlí, použila som ju tiež. K tomu sójové mlieko, maliny, jahody, hrsť medovky a 3PL agáve. Všetko som spolu zmixovala, naliala mne aj Terke do pohára a zvyšok som dala ešte zachladiť do chladničky.







Na Zdravie :-)



















































































4 komentáre:

  1. lákavé a výborné osvieženie! A tie fotky, nádhera! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Ivetka. Dnes som kúpila čučoriedky, černice,...tak uvidím, čo z toho, čo nezjeme, vymyslím :-)

      Odstrániť
  2. Tyhle koktejly mám moc ráda. Líbí se mi, že vezmu mléko, trochu jogurtu a pak už jenom ovoce co najdu v lednici, rozmicuju to a snídaně je hotová :)
    Nekonečné kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť